Při řádném a správném postupu nahlášení celé pojistné události je moderní oprava scelením plně akceptována všemi pojišťovnami.
Jak s námi probíhá řešení pojistné události?
V prvním kroku záleží na tom, jak vše bude hrazeno. Zda se bude oprava scelením nebo výměna vašeho autoskla financovat z některého typu připojištění čelních skel, havarijního nebo povinného ručení. V případě uplatnění škody z povinného ručení tuto událost za zákazníka nevyřizujeme. Ve všech případech je důležité dodržet všechna pravidla pro likvidaci pojistných událostí. Tu je třeba nahlásit (registrovat) a vzniklou škodu prokázat pomocí fotodokumentace a zápisu o poškození.
Co všechno je potřeba, abychom za vás mohli vše vyřešit?
- Název pojišťovny, u které máte své vozidlo připojištěno na čelní sklo a případně na další skla.
- Číslo pojistné smlouvy nebo SPZ vozidla.
- Jméno vlastníka nebo provozovatele automobilu.
- Okolnosti autonehody – jméno řidiče, datum, čas a místo události.
O co se postaráme my?
Je-li oprava či výměna autoskla hrazena z vašeho pojištění, pak za vás vyřídíme:
- Nahlášení (registraci) pojistné události.
- Prohlídku a pořízení fotodokumentace a zápisu o poškození.
- V případě vozu na leasing či úvěr zajistíme devinkulaci.

S jakými pojišťovnami spolupracujeme?
